Veelgestelde vragen
Ben je op zoek naar antwoorden? Bekijk dan hieronder of je het antwoord kunt vinden tussen onze veelgestelde vragen. We helpen je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk verder.
Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@kleineschatkamer.nl. We helpen je zo snel mogelijk verder.
Bestelling & Levering
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wat leuk dat je een bestelling wilt plaatsen!
- Selecteer de items die je wilt bestellen
- Klik per item op de button "Aan winkelwagen toevoegen"
- In je winkelwagen vind je vervolgens de items die je hebt geselecteerd
- Klopt dit? Klik dan op "Afrekenen" en vul in de volgende stap jouw contact- en bezorggegevens in
- Controleer je bestelling en als alles klopt, klik dan op "Nu betalen"
- Als de betaling succesvol is afgerond kom je terug op onze website en ontvang je een bevestigingsmail met jouw ordernummer
We gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag om jouw bestelling in te pakken en naar je te verzenden.
Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Nee, op dit moment verzenden wij enkel binnen Nederland
Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik deze verwachten?
Wanneer je op werkdagen voor 17.00 uur besteld wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 17.00 uur worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst worden maandag verzonden.
Let wel op dat er op feestdagen als tweede Paasdag, Hemelvaart, Pinksteren en met Kerst geen orders verstuurd worden.
Let op: Levertijden kunnen afwijken tijdens drukkere periodes en feestdagen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik nu doen?
Wat vervelend dat je bestelling niet goed is aangekomen. Stuur even een mailtje naar info@kleineschatkamer.nl, vermeld hierin je ordernummer en je track en trace nummer dan kijken we graag met je mee.
Retouren
Wat is jullie retourbeleid?
Ons retourbeleid kan je hier vinden.
Betalen
Van welke betaalmogelijkheden kan ik gebruik maken?
Je kunt betalen met je eigen bank via iDeal, met creditcard of PayPal.
Waar kan ik mijn kortingscode verzilveren?
Je kunt je kortingscode verzilveren in de checkout. In het besteloverzicht vind je het veld 'Kortingscode' waarin je een geldige kortingscode kunt invoeren.